LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

fredag 17 februari 2012

FRIDAY

Fredagen den 17e februari, alltså en dag kvar tills lördagen den 18e februari som är min födelsedag :) Läääääääängtar alltså! Hoppas bara mitt paket från Sverige kommer imorrn, annars blir jag ledsen...
Idag är det superfint väder så tog en promenad med pojkarna, Logan tog en halvtimmes nap i vagnen och jag blåste såpbubblor och njöt av solskenet med Colin. Så fort dom vaknar ska vi minsann gå ut igen, inget sitta inne här inte!
Imorrn ska jag ut och äta lunch med min fina värdfamilj och på kvällen blir det middag med några andra aupairisar + Keri, ska bli riktigt kul faktiskt och jag tror det kommer bli en lyckad 20årsdag :)
Nu är det lunchdags, uppdaterar mer imorrn eller på söndag om hur min dag har varit!

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar