LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

måndag 30 maj 2011

PREPARATION

Vaknade för en stund sen och har precis pratat med en tjej på CCs kontor, dock är det lite tidigt för att få något bestämt än eftersom USA ligger några timmar efter vår tid :) Men så fort kontoret i USA öppnar skulle dom ringa upp och då blir det klart med datum och förberedelserna kan äntligen börja!
Idag ska jag bort till polisen och fixa ett nytt pass, köpa underkläder som passar under studentklänningen eftersom den är rätt genomskinlig och leta efter nya skor till studenten, köpte ett par skiiiiiiitsnygga men även med hälgrepp och ilägg var dom förstora! typiskt min otur.. haha
Nu ska jag göra mig i ordning lite, så man för en gångs skull kanske kan få en snygg bild på passet!

Uppdaterar senare när jag pratat med Cultural Care igen :D

/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar