LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

tisdag 31 maj 2011

DISTRACTED TUESDAY

Idag blev det en kort dag i skolan, skönt kan jag känna!
Vi bytte egen hårvård med stylisterna så jag färgade och klippte en tjej i stylist och hon gjorde nagelförlängning med gelé på mig :) Gött med snygga naglar lagom till studenten!
Fick även det efterlängtade mailet från CC med rubriken "Good news from Cultural Care" där det stod att familjen R vill ha mig som deras aupair och att jag skulle höra av mig till kontoret på direkten, vilket jag självklart gjorde!
Ringde upp kontoret som bekräftade allting och nu är familjen äntligen min final match, jag har fått tid på ambassaden och även tid för ett förberedelsemöte på CCs kontor med typ 50 andra aupairer, kul :D
Mailet om förberedelser inför ambassaden fick jag också lite senare, sjukt mycket att tänka på! Vad händer om jag blir nekad visum liksom? Skulle ju vara typiskt min otur...haha
HÄR, PÅ CULTURAL CARES AUPAIR TRAINING SCHOOL I NEW YORK, ÄR JAG OM 41 DAGAR, INSANE!


Nu är det dags att sova, ska upp i tid för att ringa och kolla hur jag ska göra om jag inte hinner få nya passet i tid, GALET STRESSIGT men fan vad kul det ska bli!
/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar