LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

onsdag 1 juni 2011

I WANNA GO

Nu har jag börjat inse att det här verkligen händer på riktigt, känns heeeelt sjukt men så jävla bra! Världens finaste familj har jag fått och jag tills jag får träffa dom i juli, 40 dagar kvar nu :D
Påbörjade i alla fall mina förberedelser inför året på riktigt idag. Fick hämta ut mitt nya pass, hämtade personbevis på Skatteverket, betalade in visumavgiften och fick kvittot, tog bilder till visumet och började fylla i visumansökan online. hoppas bara att allt flyter på nu och går som jag vill så jag kommer iväg nån gång!
Följde med Josef och hjälpte honom pröva ut studentkostym förut, sen åkte vi hem till mig för att umgås lite och jag klippte honom! Blev kortare än vanligt men det är väl bäst, studenten snart och sista klippningen innan jag åker :)
Har mailat lite med N (värdmamman) också, på lördag ska mina värdföräldrar skypa med min familj här hemma, ska bli kul!

Jag vet att bloggen är rätt tråkig just nu men det blir förhoppningsvis bättre sen när jag börjar komma igång med bilder och sådär ;)
Nu ska jag kolla på mitt favoritprogram, Förlossningskliniken, haha I love it!

/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar