LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

måndag 13 juni 2011

LONG TIME NO SEE

Nu var det över en vecka sen jag skrev något här senast och jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering!
Tog studenten i fredags så har varit lite upptagen under veckan med parteeeeeeey och annat smått och gott.
I tisdags var jag på ambassaden för min visumintervju! Jag mötte upp Lisa, en annan aupair från Stockholm som åker till New Jersey samtidigt som mig. Vi gick tillsammans till ambassaden och de var väldigt skönt att ha någon att prata med under dagen med tanke på all väntetid :)
Efter ambassaden hade vi förberedelsemöte på Cultural Cares kontor med resten av aupairerna som var på ambassaden samtidigt, det var kul att träffa andra aupairer men det kändes som det var mest prat om allt som kunde bli jobbigt under året, sånt man kanske inte riktigt tänkt på innan. Dock förändrade det verkligen inte min syn på aupairlivet utan peppade mig bara ännu mer, om jag kunde skulle jag åka imorrn!
Har inte pratat speciellt mycket med familen i veckan heller men det blir nog mer nu eftersom jag har mycket tid till övers i veckorna, helgerna är det ju jobbdags :)
Nu ska jag se Teen Mom på MTV, sen kanske det är dags att äta lite!
Kvällen blir lugn, ska eventuellt träffa Amelia men är lite krasslig så kommer inte orka ge mig ut på några äventyr kan jag säga.
VECKOR KVAR!!


Take Care,

/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar