LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

lördag 4 juni 2011

GRADUATION IS CLOSING IN ON US

Några dagar med fantastiskt dålig uppdatering men just nu är det ju ingen som läser den här bloggen i alla fall, haha, så ingen skada skedd kan jag känna!

Igår inledde vi våran efterlängtade studentvecka med förfest hemma hos mig och utgång på Harrys där det var insparksfest! Som vanligt blev det inte riktigt som jag tänkt mig men hade trots allt en toppenkväll med några av mina finfina klassisar :)
Idag skypade jag med familjen igen och allt känns hur bra som helst. Dom fick prata lite med min mamma som hade några frågor och sen kom Amanda och joinade samtalet, lite nervösa var dom allt båda två men eftersom Nicole och Rick är toppen att prata med gick det skitbra!
Nu längtar jag bara dit ännu mer, inte många veckor kvar nu :D
Har försökt få min online visumansökan klar men det strular lite eftersom bildfilen jag fått från expert med visumfotot är för stor.. Blir så irriterad och stressad, sjukT
Förhoppningsvis löser det sig med bilden, annars är det typ kört och det vore ju jävligt synd!
Jaja, taggar ambassadbesök på tisdag i alla fall, kryssade nej på alla frågor om jag är terrorist. Tror dom på allvar att terroristerna skulle kryssa ja och erkänna att dom vill komma till USA och förstöra, nae va.. Only in America antar jag ;)

Nu ska jag göra mig i ordning och städa undan lite inför kvällen, ha det gött i sommarvärmen!
/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar