LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

måndag 27 juni 2011

BUSY

Idag har jag fått en hel del gjort känner jag :)
Gjorde hälsoundersökningen hos en läkare imorse, gick till banken och fixade en inbetalning och skickade iväg en massa papper till CC och skickade även in pappret om nytt körkort eftersom mitt är borta - bästa timingen ever...
Träffade mina fina tjejer Frida och Terese på stan för att äta lite lunch ihop och skvallra lite såklart! Det märks att vi slutat skolan och inte ses varje dag som vi gjorde förut, massor att prata om :)
Satt på terassen en bra stund och hade mysigt!
Fixade två av presenterna till värdfamiljen också, men kan inte skriva ut något här eftersom jag gett dom adressen och faktiskt kanske läser bloggen ibland ;)
Ikväll ska jag eventuellt träffa Amelia en stund och resten av veckan blir det jobb!
Ha det gött i sommarvädret,

/Evelina

2 kommentarer:

  1. ska kommentera jätte mycket nu evelinisen bara för du vill det. nu är det såhär va, att det går inte för sig att du ska åka lilla vän. du måste stanna här hemma hos mig känner jag.

    SvaraRadera
  2. tänkte skriva lite mer bara för att, hihi puss på dig och tugga kind.

    SvaraRadera