LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

söndag 19 juni 2011

GETTING CLOSER

Dåligt uppdaterat här som vanligt, men det är typiskt mig och bloggande alltså! Vet inte hur många gånger jag försökt med ny blogg men samma visa varje gång, haha
Det händer inte allt för mycket på aupair fronten nu, det känns mest som en evig väntan på att äntligen få ge mig av - men tiden börjar rulla på och imorgon är det exakt tre veckor till avresa! CRAZYYYYYY
Har gjort en liten lista med sånt jag har kvar att förbereda, papper som ska in till kontoret och lite annat smått och gott. Dock är den inte helt klar än, kanske postar den här när jag fått ner allt jag kan komma på :)
Förövrigt händer inte mycket i mitt liv just nu, har jobbat lite på M men har varit sjuk sen studenten typ och det blir bara värre hela tiden.. Min mamma tror jag har stämbandsinflammation så ska ringa vårdis imorrn så jag får träffa en läkare! Ber att det inte är stämbandsinflammation eftersom det innebär typ 2 veckors talförbud... lagom roligt kan jag känna!

Nu ska jag kolla two and a half men och förtsätta tycka synd om mig själv, ha det bäst


/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar