LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

söndag 5 juni 2011

DONE AND DONE

Har äntligen blivit klar med min online-visumansökan, såååååå skönt!
Det strulade lite med bilden först men lyckades förminska den så den gick att ladda upp, och jag är ju inte direkt något datageni..*klapp på axeln* haha
Mailade lite med familjen idag också, som vanligt :) pratade lite om hur jag ska göra med telefon och dator, tar med mig både telefonen och min bärbara sen får jag en telefon av dom som jag kan använda där och får använda deras trådlösa internet! skönt att ha å, ä och ö känner jag
Är lite nervös inför ambassaden på tisdag, men som tur är ska jag möta upp en tjej från stockholm vid sergels torg och sen ska vi åka dit tillsammans. Skönt med lite sällskap och någon som hittar liiiiiite bättre en jag, mitt lokalsinne är inte på topp!

På tisdag är jag där!

/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar