LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

måndag 10 oktober 2011

3 MONTHS

Idag har jag varit här i exakt 3 månader och jag kan inte säga annat än att tiden går så galet snabbt!
Trivs enormt bra hos min fina värdfamilj och tanken på att om typ 9 månader är jag snart på väg hem till Sverige igen ger mig ångest.. haha
Imorgon fyller Colin år så både Rick och Nicole är lediga från jobbet vilket innebär att jag också är ledig men vi ska iväg på nåt kul för att fira lite extra och det ska bli roligt att umgås med hela familjen!
Är lite nervös för cad han kommer tycka om mina presenter, men förhoppningsvis blir det bra ;)

Om ca.2 veckor kommer min familj hit och hälsar på, saknar dom så himla mycket och längtar verkligen efter att få krama om dom igen på flygplatsen :)

Min helg såg förövrigt ut såhär:
Fredagkvällen spenderades hos Ana (brasiliansk aupair) som fyllde år. Tror vi var typ 8 tjejer, åt middag, snackade skit och hade riktigt kul! När vi var där ringde hennes pappa(?) upp på Skype och då hade alla hennes kompisar kommit hem till hennes hus för att säga grattis, så himla gulligt, kände verkligen saknaden efter alla mina vänner då men det var i alla fall en riktigt lyckad kväll :)
På lördagen åkte jag in till New York med Sara (svensk aupair) och vi åt lunch i Bryant Park för att sedan bege oss mot Brooklyn Bridge i värmen!
Skulle ha träffat Nancy på kvällen, men eftersom hon var på äventyr med sin värdfamilj blev det en välbehövd helkväll på Skype istället, skype är förövrigt bästa uppfinningen ever som jag är evigt tacksam för, haha.





I LOVE NEW YORK
Söndagen bestod av lite födelsedags Skype med finaste Elis som fyllde ett år och pappa som fyllde 25 var det va? Och sen jobbade jag några timmar på kvällen!
Förresten har det kommit världens värmebölja hit, så hela helgen + idag har det varit runt 25-30grader, hej oktober! hahaha

Nee, dags att ta tag i min tvätt nu tror jag, hoppas ni har det bra hemma i kylan :)
/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar