LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

fredag 21 oktober 2011

GOOD DAY

Hade en superfin dag med mina underbara grabbar igår! Vädret var jättefint så vi passade på att gå långpromenad, vi lekte lite, skrattade och bara myste - helt perfekt kan jag känna :)

Tog lite bilder som jag tänkte bjuda på ocksååååååååååå
Blå himmel, solsken och inte ens jacka på - sa jag att det var 20e oktober?

Haha, Colin njöt!


Höst/halloweendekorationerna utanför huset :)




Lycklig kille det där!

Min gose!

Nu är det ju äntligen fredag och jag har lite planer inför helgen :)
Ikväll ska jag träffa Iida och Sara för middag, kanske lite bio också! Imorrn blir det att fira min 100ade dag i New Jersey meeeeeeeed.... JOBB, haha
Och på söndag har vi pumpkin picking med våran LCC och alla värdfamiljer, det ska bli kul faktiskt!

Får väl se om jag uppdaterar mer i helgen, känner jag mig själv rätt så är svaret nej, hahaha
Ha det bäst tills nästa gång

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar