LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

onsdag 21 september 2011

THE BEST

Bläddrade genom min fotobok (för typ 100e gången) som min lillasyster gav mig innan jag åkte hit till USA och fastnade på precis samma sida som alltid. Den där sidan som jag kan kolla på hur länge som helst och som ger mig tårar i ögonen varje gång.
"Världens bästa Evelina.
Ut och simma på de där riktigt stora, öppna haven i livet.
Och du ska inte vara rädd, blir du trött finns det alltid
flytvästar.
Jag är en av de flytvästarna, det lovar jag dig.
Niklas"

Niklas är en av de viktigaste personerna i mitt liv, även fast han själv kanske inte riktigt vet om det. Han har alltid varit som en i familjen och det kommer han alltid vara, som en extrapappa som bara ska vara där - vare sig han vill det eller inte.Enda sen jag föddes har han varit en del av mitt liv och han är verkligen en av mina klippor, en sån där person jag vet att jag alltid kan lita på, som alltid kommer trösta mig när jag är ledsen, berömma mig när jag gjort något bra men också ge mig arga blicken när jag gjort något riktigt dumt.
Världens finaste, en sån där person jag önskar att alla människor i hela världen skulle få ha vid sin sida!

Snart hoppas jag att du tar en sväng förbi New Jersey, för det börjar bli dags.
Jag saknar och älskar dig massor!

/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar