LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

måndag 19 september 2011

IT'S BEEN A WHILE

Hallå därute!
Har varit extremt dåligt med bloggande på sista tiden, typ två veckor sen sist... Jag har haft noll inspiration och den har inte direkt blivit bättre men jag kände att jag i alla fall ville uppdatera så ni som läser vet att jag fortfarande lever liksom.
Tack förresten, till er som fortfarande kikar in varje dag - vilka är ni? Skriv en kommentar om ni har lust, vem du är och hur du hittade hit. Kan vara kul att veta :)
Det är så att jag lever livet här borta, jag trivs fortfarande grymt bra i min värdfamilj och har många nya vänner här i närheten så prioriteringarna är på annat håll just nu kan man väl säga. Dessutom är det jobbigt att skriva på svenska, eftersom jag knappt inte använder det överhuvudtaget längre och engelskan känns mycket naturligare - hur ska det här sluta egentligen, efter ett år kommer jag väl ha tappat en hel del antar jag ;)

Har inte speciellt mycket att skriva så bjuder på lite bilder istället!

Nya tornet vid Ground Zero

Till minne av de som omkom vid 9/11 attackerna där allas namn står med


Pernilla och jag kom överens att det är nånting med den där flaggan alltså, haha

Converse Store

Empire State Building

Times Square

Times Square

Times Square
Min första Fro-Yo med jordgubbar, m&ms och hallon - MUMS
Tills nästa gång, ha det bäst

/ Evelina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar