LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

måndag 7 maj 2012

DAY THREE AND FOUR

Eftersom jag inte riktigt hann med något inlägg igår får det bli dubbelt upp idag helt enkelt, börjar med dag tre: Mina kompisarJag har aldrig sett mig själv som en person med en stor umgängeskrets men jag har väl ganska mycket vänner trots allt även om jag kanske inte inser det själv, speciellt nu när jag träffat så många nya fina människor här borta som jag hoppas finns kvar i mitt liv även när det här äventyret tar slut.
Självklart har jag, precis som dom flesta andra, en grupp vänner som är lite mer avlägsna och en annan med mina allra närmaste vänner som är det finaste jag har och jag värderar dom så sjuuuuuukt mycket!
Mina allra närmaste vänner är dom som jag vet att jag verkligen kan lita på, vad det än gäller, och det är dom jag trivs med allra bäst. Jag har galet fina vänner som väntar på mig därhemma och jag saknar dom som attans mest hela tiden..
Som tur är håller vi fortfarande kontakten uppe så gott det går och jag längtar efter att få krama om dom igen när jag så småningom återvänder till Sverige!
Jag tänkte först skriva lite om var och en, men ni vet själva vilka ni är och det är det viktigaste för mig så jag hoppas ni nöjer er med detta :)


Nu kör vi dag tre, dock har jag ingen musik på själva iPoden utan tog min favoritlista på Spotify: sätt din iPod på shuffle och skriv ner dom 10 första låtarna som spelas1. Stutter - Maroon 5
2. Ai Se Eu Te Pego - Michel Teló
3. Take Care - Drake ft. Rihanna
4. Boyfriend - Justin Bieber
5. Just A Game - Birdy
6. Stronger (What Doesn't Kill You) - Kelly Clarkson
7. The Pretender - Foo Fighters
8. Turn Up The Music - Chris Brown
9. Somebody That I Used To Know - Gotye
10. Say Hey (I Love You) - Michael Franti & Spearhead

Sådärja, imorgon under DAY FOUR är det dags för kategorin: En person jag ser upp till, kan ju bli spännande för er som inte redan vet vem som kommer dyka upp där!
Have a good one,

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar