LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

söndag 6 maj 2012

DAY TWO

Dags för dag två, staden jag bor i!
Jag bor i ett samhälle som kallas North Caldwell, man kan väl inte direkt påstå att det är en stad men det är ändå där jag bor.
North Caldwell ligger i New Jersey, ungefär 30 minuter från Manhattan vilket är så jävla grymt!
Här finns inte så mycket mer än villaområden men det är nära till flera större städer där det finns köpcentrum, biosalonger, restauranger och allt möjligt roligt, så det finns liksom alltid någonting att göra :)
Ja, det var väl inte så mycket mer egentligen - det enda dåliga är väl att det inte finns gångbanor... någonstans.
Men ändå, jag tycker North Caldwell är väldigt mysigt och människorna är alltid trevliga!

Imorgon är det dags för DAY THREE: Mina kompisar, så kika in då om ni är intresserade av dom, haha

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar