LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

onsdag 4 april 2012

AS PROMISED - FEBRUARY

Tänkte göra en summering av februari, eller ja det som är kvar att skriva om helt enkelt :)
Blir kanske inte så mycket text, men har en väldans massa bilder så enjoy!

Börjar vid min födelsedag som spenderades med både min värdfamilj och fina vänner, åt lunch med Rick och Nicole på Hard Rock Café inne i NYC, sen blev det tårta med hela familjen + Mimi och Papa och på kvällen var jag på en hibachi restaurang med Lisa, Ida, Amelie och Henriette :)

Tårta nr 1

Tårta nr 2

Amelie, Henriette, Ida och Lisa

Jag, Amelie och Henriette ( Idas bild )

Våren kom och spenderades på bästa sätt med mina fina grabbar!

Mr. Handsome i mina solglasögon

Sommarväder i februari var det ja!

Älskliiiiiiiiiiing

Nej Colin, det är inte sådär man spelar fotboll... haha
Jag och Lisa åkte till Philadelphia lite spontant, men det var en mycket lyckad weekendtrip måste jag säga :)
Framför Independence Hall

Liberty Bell Memorial

Liberty Bell

Lisa och jag vid Liberty Bell

Lisa och jag utanför Independence Hall

Hittade Chinatown!

Middag på Hard Rock Café

Kvällens sällskap

Hard Rock Café

Bästa söndagsbrunchen!

Lisiiiiiiiiiiiii





Hittade ett litet strykjärn på vägen

LOVE skylten med muséet i bakgrunden


Rocky statyn

Lisa och jag med Phillys skyline i bakgrunden :)
Nee, denna bild fick bli sista för februari! Imorgon kommer mars så håll utkik :)
Nu är det sista avsnittet av One Tree Hill - någonsin, så vi hörs!


/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar