LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

tisdag 3 april 2012

YOU CAN PUT THE BLAME ON ME

Kära kära bloggläsare, kanske alltid borde inleda med det så ni känner er lite mer uppskattade ;)
Jag ber återigen om ursäkt för att jag verkligen är kass, men den här gången har jag väl en vettig anledning - i alla fall till en början.
Spenderade en mycket fin vecka med min älskade mamma som var här! Vi hann med ett besök till huvudstaden och hon fick umgås en hel del med mina busungar medans jag fick ligga på mitt rum och vila, var inte på topp under tiden hon var här vilet känns jättetråkigt men vi gjorde det bästa av situationen helt enkelt :)


Jag har hunnit med en väldig massa sen senast, och klockan är redan läggdags även här så därför kommer besvikelsen bli enorm ( I guess, hahaha ) när jag avslutar detta inlägg utan något roligt alls.
Ska sätta en lapp på datorn så jag verkligen tar mig tiden till att göra en ORDENTLIG uppdatering imorgon, denna gången lovar jag att se till att det blir av också! Bilder ska sorteras och texter ska skrivas, så håll ut - den som väntar på nåt gott, väntar ju aldrig för länge.. eller?

Får dessutom ingen respons när jag frågar ER om nåt, vet inte ens vem som läser min blogg eller varför så det är ju inte lätt att veta vad man ska skriva. Sluta sitta med en pinne i röven, skriv en kommentar och set it free istället så hörs vi!
/ Evelina

1 kommentar:

  1. bäste systerN yao4 april 2012 kl. 02:44

    När du skriver nått roligt/intressant så ska jag kommentera. Lovar!! heheh

    SvaraRadera