LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

tisdag 10 april 2012

AS PROMISED - MARCH

Så kommer äntligen den efterlängtade marsuppdateringen!
Var en sväng inne på Manhattan med Sara, gick Highline som är ett omgjort tågspår med fin utsikt av New York :) Hann självklart med en sväng till Sockerbit och sen hängde vi i the Village ett tag och bara njöt av solsken och 20graders värme!
Utsikten från the Highline

Sockerbit :)

Upphängda kakelplattor till minne av 9/11
Hann även med lite restaurang bio med Lisa och Malin :) Det är en biosalong där man samtidigt som man ser en film kan beställa in mat och får en serviceknapp att trycka på när man behöver hjälp av servitriserna, kul grej det där!

Malin och Lisa

Sen kom Logans födelsedag, eller ja hans kalas med släkten!
Birthday Boy med Nicole och Dick (barnens morfar)

Öppna presenter!

Äta chokladcupcakes var ingen hit, hahaha

Öppna ännu mer presenter

Storebror var såklart med och hjälpte till :)


På självaste födelsedagen åkte jag med min värdfamilj till Bronx Zoo, det var kul men det var mycket som var stängt över vintern så vi kunde tyvärr inte se alla djur som dom har där.














Efter födelsedagsfirande och allt kom äntligen min älskade mamma på besök! Vi drog till Washington D.C över helgen och firade hennes födelsedag på Jekyll & Hyde's inne i New York :)
Det var sjukt skönt att ha henne här och det kändes allt lite tomt här utan henne, nu är allt back to normal igen och jag hoppas att jag snart får träffa min fina familj!

Vita Huset

Vita Huset

Utanför Vita Huset

Mami och jag utanför Vita Huset :)

Det var en himla massa, mycket fina körsbärsblommor ÖVERALLT!

Washington Monumentet

New York, vid WW1 Memorial tror jag det var!

Cherry Blossomssssssssssss

Solnedgång bland kösrbärsträden vid sjön

Solen går ner bakom Washington Monumentet

Mamma på sightseeingbussen!

The Capitol

The Capitol

Lunch på Hard Rock Café


Mami, nyfriserad och glad på Jekyll & Hyde's

Jekyll & Hyde's

Jekyll & Hyde's

Jekyll & Hyde's




Det var alla äventyr som hände i mars och nu kan man väl säga att jag äntligen är back on track med uppdateringar! Så tack för den här gången, nu börjar jag snart jobba igen så det är dags att dra mig

Ha det tills nästa gång,


/Evelina

2 kommentarer:

  1. Hej där borta! ;)

    Saknade dig på bowlingen i år men jag hörde att du trivs i usa, så jag är riktigt glad för din skull!

    Hoppas du mår fint.

    Kramar från Eva :D

    SvaraRadera
  2. hihihihihi klart bääääjbii att du får vara med;D hahaha

    SvaraRadera