LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

lördag 19 november 2011

BREAKING DAWN

Kom precis hem från bion som Iida tvingade med mig på..
Tyckte dock att filmen var riktigt bra, tur det antar jag eftersom jag och Sara redan hade bestämt att vi skulle inne i NYC imorrn, hahaha. På't igen helt enkelt!
Det är tur att man är så himla flexibel här, hade bestämt att jag och Iida skulle ses ikväll men vi visste inte vad vi skulle göra. Från början bestämde vi bio, sen ändrade vi oss (slitna aupairer) och skulle bara chilla hemma hos henne..
När jag sitter i bilen ringer Iida upp mig och frågar om vi inte ska gå på bio ändå, det var helt okej med mig så åker mot Caldwell och biosalongen istället. Väl där inser vi vilka filmer som går, Jack & Jill eller Happy Feet 2 var alternativen vi hade att välja mellan, nej tack blev det då!
Så går vi bort till Rock'n'Joes (vårat favorit kaffeställe), pratar lite och så helt plötsligt kläcker människan ur sig "Nu har jag bestämt att vi ska se Breaking Dawn ikväll", sagt och gjort - vi åker till Willowbrook, köper varsinn biljett, ställer oss i kön, hittar två BRA platser och nu sitter jag här och kan bara skratta åt våran kväll!
Kan ju tillägga att så här är det A L L T I D när man försöker bestämma saker med Iida, men jag antar att det är väl lite det som är charmen ;)

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig, tagga för Zumba imorrn på LCC mötet och kanske gråta en skvätt över att min kompanjon åker hem om en månad.. Hur ska jag klara mig då liksom? Vem ska jag hacka på för att hon pratar som ett mumintroll när Iida åker hem? Får bombhota planet och kidnappa henne helt enkelt, det är vår enda utväg!

Godmorgon Sverige, godnatt USA

/ Evelina

1 kommentar: