LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

torsdag 24 november 2011

HAPPY BIRTHDAY

Nu blir det ännu ett födelsedagsinlägg, det är säkert några av er som tycker det suger men det skiter jag i! Fyller kompisarna år så gör dom, inte mycket man kan göra åt saken ;)
Idag är det i alla fall Fridas tur att fylla år, och när det gäller henne vet jag inte ens vart jag ska börja.
Vi har känt varandra sen vi gick på dagis och hon har alltid haft en stor del i mitt liv, hon är min bästa vän och en av dom som vet allt om mig - även sånt jag själv ibland inte inser, haha
Hennes familj är som min extrafamilj och förutom i mitt eget hus finns det ingenstans jag känner mig mer hemma än hos dom, världens bästa Lundmarks.
Jag är så himla tacksam över att få ha henne vid min sida och jag hoppas hon är lika tacksam över att ha mig, för vi är såna som kommer finnas där för varandra resten av livet.
På ett sätt är hon min själsfrände, helt ärligt :)
Visst har vi haft våra fajter men det är ingenting som förstört utan snarare gjort oss starkare, tillsammans är vi oslagbara. That's for sure!


Jag, Olle, Frida och Amanda - Luciatåg på dagis

Födelsedagsbarnet herself!

Jag älskar dig så himla mycket och jag önskar att jag kunde vara där och fira dig! Finns inte ord för hur mycket du betyder, utan dig vore jag ingenting.
Känns tomt att inte ha dig här i närheten och jag tackar gud för Skype alltså, haha.
Världens största grattis på födelsedagen hjärtat!
Du är bäst <3
/ Evelina

1 kommentar: