LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

måndag 21 november 2011

NEW CAMERA

Var på mallet en sväng nu efter jobbet för att köpa en present till min kära lillasyster, sjukt att det snart redan är december..
I alla fall så köpte jag en ny kamera som jag spanat på ett tag, nu var det extrapris på den så kände mig tvungen att passa på, haha! Kameran jag har nu suger så jävla hårt, eller nee det gör den väl inte egentligen men bilderna som jag vill ta med den går bara inte att få till - nånsin, så nu var det dags för en ny, lite bättre liksom :)
Det där lilla extra med just den här var att den har "fisheye" effekt. Det blir verkligen astuffa bilder så den kommer nog användas flitigt! Plus att zoomen var jättebra också
Får se det här som en tidig julklapp till mig själv, men till mitt försvar var den ju billigare än om jag köpt den hemma, hehe..
Här är den, min nya pärla :D
Hoppas ni fått en härlig start på veckan!

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar