LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

torsdag 24 november 2011

THANKSGIVING

Idag är det Thanksgiving här i USA och om en liten stund åker vi till min värdmammas bror för att fira där, det ska bli riktigt mysigt faktiskt :)


Jag är tacksam för alla mina vänner och min familj som älskar mig och stöttar mig under mitt år här, även fast dom egentligen inte vill nåt annat än att jag ska vara hemma hos dom.
Jag är tacksam för att jag vågade ta steget och åka hit, att våga uppfylla mina egna drömmar!
Jag är tacksam över att få fira Thanksgiving med min fina värdfamilj som betyder så himla mycket för mig, att få bo här hos dom och att dom bryr sig så himla mycket om mig.
Det finns mycket jag är tacksam för, helt enkelt, och jag tror man kanske inte tackar tillräckligt mycket för allt man får i livet. Det är så mycket man inte tänker på och bara tar förgivet att det ska finnas där..

Happy Thanksgiving till er allihopa, även om ni hemma i Sverige inte firar :)

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar