LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

söndag 6 november 2011

ONE WEEK WITH MY FAMILY

Onsdagen den 26e oktober fick jag äntligen hämta upp min fina familj på Newark!
Inga tårar fälldes, som jag faktiskt trott det skulle haha, men att få krama om dom igen var en så himla skön känsla :)
Bjuder på lite bilder från våran vecka ihop, tänkte göra ett separat inlägg med bilder och videoklipp får Halloweenparaden i The Village som vi var och kollade på - så jävla grymt var det!
Madame Tussauds

Madame Tussauds




Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds


Madame Tussauds

Madame Tussauds - sova lite, hahaha

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Madame Tussauds

Utsikt från Empire State Building

Utsikt från Empire State Building

Utsikt från Empire State Building

Utsikt från Empire State Building

Utsikt från Empire State Building

Utsikt från Empire State Building

Statue of Liberty


Kvällsutsikt från Top of the Rock

Kvällsutsikt från Top of the Rock

Kvällsutsikt från Top of the Rock

Kvällsutsikt från Top of the Rock


Kvällsutsikt från Top of the Rock

Kvällsutsikt från Top of the Rock

Pappa och Mamma uppe i Rockefeller Center

Utsikten från hotellet

Utsikten från hotellet

Jag, Pappa och Mamma på Times Square ( Amandas bild )

Hela familjen på Brooklyn Bridge ( Amandas bild )

Jag och Papi ( Amandas bild )

Pappa och Mamma vid Frihetsgudinnan (Amandas bild )


Pappa, jag och Mamma vid Frihetsgudinnan ( Amandas bild )

Jag och Amanda vid frihetsgudinnan ( Amandas bild )

Det var så himla kul att få vara med er en hel vecka, jag älskar er av hela mitt hjärta, ni är bäst!

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar