LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

onsdag 23 november 2011

HAPPY BIRTHDAY

Eftersom jag gjorde ett inlägg om Daniel när han fyllde år är det väl för mitt eget bästa att göra ett om Christopher också eftersom det är hans födelsedag idag :)
Jag har känt Christopher i 4år eller nåt sånt och vi har alltid varit ganska nära, ju mer vi lärde känna varandra desto roligare hade vi ihop! Vi var ett gäng som umgicks typ varje helg, spelade spel, såg film (mest skräckfilm, eftersom det tydligen är jävligt roligt när jag är rädd) och bara chillade.
Nu är han en av mina närmaste vänner och jag är tacksam över att ha honom i mitt liv, han är en sån person jag verkligen litar på och skulle kunna berätta vad som helst för utan att han berättar det vidare - det är en sån grej jag verkligen uppskattar och värdesätter os mina vänner :)

Snapshot från Skype, h e h e
Hursomhelst, grattis på födelsedagen världens bästa Chrillis! Var det 14 du fyllde? hahahaha
/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar