LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

onsdag 30 november 2011

IT'S JUST HUMAN

Var länge sen jag skrev nåt här, har lagt bloggen åt sidan ett tag nu men jag har verkligen ingen lust att blogga ibland och inspirationen är inte alltid på topp.

Börjar få lite julkänslor nu, äntligen.. Har julpyntat här hemma, lyssnar på julmusik hela dagarna och i helgen blir det förhoppningsvis en tur in till NYC för att åka lite skridskor i Rockefeller Center med Nancy och hennes lillasyster, så jävla kul!
Har även sista repet inför luciakonserten med Svenska Kyrkan på söndag, ser verkligen fram emot det jättemycket - det ska bli så himla mysigt! Och så är det skönt att få sjunga av sig lite också. Det har alltid funkat som en slags avslappning för mig, vet inte varför men mår alltid tusen gånger bättre efter att ha fått sjunga en stund.

Imorse åkte mina värdföräldrar iväg för att spendera några dagar i Key West och fira sitt 10 year anniversary, så himla skönt för dom! Så nu är barnens mormor och morfar här tills dom kommer hem igen, det är faktiskt rätt skönt för det innebär mindre jobb för min del, haha

Har köpt en massa julklappar på sista tiden också, så jävla härligt för nu är jag nästan klar med alla och kan chilla lite på helgerna och mina lediga dagar istället för att hetsa till mallet varenda gång men har en minut till övers.. Nackdelen är att jag måste leva som fattig aupair ett tag meeeeeen, pengarna rullar ju in på kontot varje fredag så det ordnar sig väl alltid!
Den här veckan eller nästa ska jag posta alla fina julkort jag skrivit också, inte alla som får julkort skickade ända från USA hehehe


Nu ska jag duscha och sen sova, är så himla trött - jobbade ju säkert i typ 4 timmar idag, utmattande om något liksom! Sjukt att jag är tröttare idag en efter ett vanligt 10 timmars pass men whatever..

Hoppas förövrigt på sovmorgon imorrn med och kanske uppdaterar med en bildbomb nån dag fram över, den som lever får se!

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar