LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

torsdag 11 augusti 2011

FAVORITE SONGS

Jag lever, men är busy om dagarna eftersom jag jobbar mellan 8.30am och 6pm och då blir det inte mycket tid till övers för bloggande!

Har påbörjat en Spotifylista med mina favoritlåtar härifrån, som jag inte lyssnat på speciellt mycket/inget alls innan jag kom hit häääääääääääääääär-----> USA hittar ni den :)

Igår gjorde jag mitt första besök på Ikea sen jag kom hit, det gav verkligen en hemma känsla - allt är precis som i Sverige! Var där med Pernilla och efteråt begav vi oss till Jersey Garden, en enorm outletmall med butiker från H&M till Calvin Klein, GALETTTTTT.
Det lär bli fler turer dit om jag känner mig själv rätt ;)


I helgen ska jag träffa Henriette, det blir bio i West Orange där dom har en biograf där man äter middag på en restaurang samtidigt som man ser filmen så det ska bli jäkligt kul - det finns verkligen en första gång för allt! Ska träffa Pernilla också tror jag, kanske tvingar henne att hålla mig sällskap imorgon kväll eftersom min värdfamilj ska på träff med resten av medlemmarna i Little People of America :)

Dagens mysigaste var förövrigt nu ikväll, jag hade varit på mitt rum en liten stund och hörde Colin ropa "Evelina, where are you?" flera gånger, Rick sa till honom att jag var på mitt rum och jag kunde inte gå ut till honom förrens en stund senare. När jag väl kommer ut i vardagsrummet vänder han sig om och springer mot mig med världens léende, ger mig en stor kram och viskar "Oh, there you are" , ett helt okej sätt att avsluta en dag fylld med bajsblöjor och kräks på kan jag känna.
Världens finaste Colin <3

1 kommentar:

  1. älskar din blogg, du är bäst! du är mitt största fan <3

    SvaraRadera