LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

fredag 26 augusti 2011

UPDATE

Ville bara uppdatera lite om vad som händer just nu.. Stora delar av New Jersey har evakuerats på grund av orkanen som är på väg, den gör typ kaos med oss, haha.
Mina värdföräldrar har bunkrat upp med extra mat, en massa vatten, ficklampor, batterier, ljus, tändstickor, en bensindriven generator och jag vet inte allt, men det är ju bättre att vara på den säkra sidan.
Imorgon bitti åker vi troligtvis till min värdmammas systers hus för att bo där över helgen, mest för barnens skull för dom är antagligen säkrare där.
Jag kommer ta med mig både mobilen och datorn men det första som kommer slås ut är antagligen telefonnätet så då kommer varken mobilen eller internetet fungera.. Jag ska försöka uppdatera mina nära och kära så gott det går, men bli inte oroliga om ni inte hör något från mig på ett par dagar, det kommer som sagt antagligen bero på att allt ligger nere!
Jag kan dock inte låta bli att tycka hela grejen är lite spännande, samtidigt som jag är väldigt orolig för alla skador det här ovädret kommer medföra.. Hoppas att huset står kvar och att allt klarar sig, men huvudsaken är att vi är försiktiga och att ingenting händer med oss eller någon som står oss nära, vi kan bara hoppas på det bästa just nu.

Om inte annat så hörs vi när allt det här är över!

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar