LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

onsdag 24 augusti 2011

NICE DAY OFF

Idag har varit min lediga dag den här veckan, så himla skönt!
Var iväg och postade några brev (äntligen, fick till och med skriva om dom för att dom var lite outdated, haha), fixade Quick Pay till mitt bankkonto och grejade lite, nu har jag precis skypat med mamma pappa och Amanda. Måste börja planera vad vi ska hitta på när dom är här, finns ju vissa givna sedvärdheter men vill visa dom allt möjligt :)
Tänkte passa på att läsa igenom min Drivers License Manual, men idag kände jag att den kan ta sig nånstans.. 224sidors körkortsteori, på internet, på engelska - jag kunde slänga min körkortsbok åt helvete för ett och ett halvt år sen så jag är lite bitter över att börja om igen ;)

Nu ska jag lägga mig i sängen och bläddra igenom skvallertidningen jag köpte förut, och om en timme ungefär är det dags att hämta upp Rick vid tåget!
Ikväll ska jag träffa Iida, en aupair från Finland för första gången. Vi ska typ äta nånstans och bara chilla, det blir kul :)

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar