LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

torsdag 4 augusti 2011

WORST BLOGGER EVER

Känner mig som sämsta bloggaren ever just nu, men mina prioriteringar är på annat håll så att säga. Ni får hålla tillgodo med det ni får helt enkelt ;)


Den här veckan började jag jobba efter mitt riktiga schema och det känns faktiskt riktigt bra. Det som är skönt med att ha mindre barn är att inte få så mycket fritid mitt på dagarna, då skulle jag hinna tänka alldeles för mycket och jag vet att jag måste hålla mig sysselsatt för att inte få hemlängtan!
Självklart känner jag saknaden av att inte ha mina vänner och familj nära, men jag är glad att mina närmaste håller kontakten med mig genom Skype.
Det värmer alltid mitt hjärta att få höra den där rösten eller se det där léendet som inte finns här borta!

Den lediga dagen idag har spenderats med min favorit aupair Pernilla, vi har varit på Willowbrook Mall och planerat lite inför våran resemånad som är om ett år, haha! Bättre nu än aldrig :)
Var gött att shoppa lite och skratta tills tårarna rann, det behövs för att få vardagen att glittra lite extra i drömmarnas land!


Underbara bodymists från Victoria Secret!
 



Bodylotions från Victoria Secret!
 
Två linnen och en supermysig tröja från Delias!

Världens skönaste mjukisbyxor från Aeropostale!

Godaste cheesecaken ever!


Fina Pernilla på Cheesecake Factory, the place to be! Haha


 Känner att dom där bilderna sammanfattar dagen på ett bra sätt, listan med ställen att besöka under vår resemånad är verkligen den ultimata - bästa listan jag någonsin gjort!
Nu kör vi snålmånad, för snart blir det Cape Cod - Massachusetts och hälsa på den tredje musketören i ligan, Rebecca :)
Både Pernilla och Rebecca har förövrigt även dom varsinn blogg, klicka er gärna in där också - deras liv är lika spännande som mitt! Haha, klicka på länkarna för att komma till: Pernillas blogg och Rebeccas blogg

Imorgon ska jag antingen vara hemma med Logan eller följa med min värdmamma och Colin till några släktingar som bor i närheten, sen är jag ledig i några timmar och jobbar lite på kvällen igen och på lördag åker vi till strandhuset vid Jersey Shore för sol, bad i havet, båtturer och förhoppningsvis lite fiske :)

Ha en fin fredag

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar