LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

tisdag 30 augusti 2011

A REGULAR DAY

Har haft en stressig dag på jobbet idag, Logan har varit lite halvgnällig hela dagen och bara nöjd i famnen på mig - det är inte en bra vana!
Colin var världens mysigaste efter sin nap, ville sitta i mitt knä och gosa framför TVn (ja, han får alltid sin vilja igen efter sin nap. Det är ingen idé att säga nej just då, haha). På eftermiddagen ramlade han och slog i knät, min plutt! Satte mig med honom i soffan och la is på, han fick en bit choklad och sen var livet på topp igen :)
Imorgon är jag inte ledig som jag brukar vara på onsdagar, men får några timmar off mitt på dagen så tänkte passa på att storstäda rummet och tvätta lite kläder, eller plugga körkortsteori, eller så lockar mallet liiiite mer.. Attans, haha


Nu väntar duschen, kanske en tripp till affären och sen några avsnitt av nya favoriten Hellcats!


/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar