LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

söndag 14 augusti 2011

RAINING IN NEW JERSEY

Fick arga rösten om dåligt bloggande av min papi idag så jag antar att det är dags för en uppdatering!


För tillfället händer inte allt för mycket här i huset, jag blev smittad med feber och huvudvärk av Colin som har varit sjuk i några dagar nu - imorse vaknade han och fick nog lite panik över att vara så febrig, tårarna sprutade och tillslut kräktes han några gånger.. lilla plutten :(


Jag skulle egentligen träffat Henriette igår men eftersom jag inte mådde speciellt bra fick vi skjuta upp det och ikväll ska jag eventuellt träffa Nancy för ett litet biobesök, men det beror på hur jag mår - börjar i alla fall känna mig bättre nu :)


Imorse vaknade jag av att mobilen ringde, så det blev att skypa lite med min älskade farmor + familjen som precis blivit klippta av min gamla klasskompis! Det var kul att prata med henne igen, vi har bara pratat lite på facebook innan, min fina lilla farmor som jag älskar så mycket <3
Nu har jag precis skypat med världens bästa Josef, försöker övertyga honom att följa med när min familj kommer hit i oktober men det är så mycket som måste stämma så förhoppningsvis (!) kan han följa med när dom kommer nästa gång istället :) Han är verkligen en av mina närmaste vänner och en av dom jag saknar mest!


Som jag skrev innan kommer min familj hit över halloween och hälsar på, det ska bli så himla skönt att få träffa dom och jag vet att vi kommer ha sååååååå kul under veckan dom är här! Världens finaste familj som betyder allt för mig <3


/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar