LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

torsdag 28 juli 2011

BAD UPDATE

Har varit lite dåligt med uppdateringar senaste dagarna, men det har helt enkelt inte hänt speciellt mycket, haha!

Igår var jag och fixade social security card med min värdmamma och på kvällen tog jag en, mycket intressant, tripp till Pernilla i Ridgewood. Hade redan börjat sakna henne, gaaaaaaalet.
Vi åt supergod pizza, pratade och skrattade sjukt mycket - så många missförstånd under en och samma kväll, sjukt egentligen men vi var trötta ;)
På vägen hem blev jag superstressad, GPSen i bilen är så jäkla seg och jag var tvungen att köra genom ett riktigt "bad neighboorhood", INTE KUL!! Ville inte ens stanna vid rödljusen, så illa var det.. Haha, men men, efter att ha åkt lite vilse kom jag hem igen tillslut i alla fall och det var väl en jäkla tur!
Idag har det inte varit allt för mycket action här i huset, Logan var hos läkaren och fick 4 vaccinationssprutor stackarn.. så han har varit lite gnällig hela dagen men det kan jag förstå, sprutor är faaaan inte att leka med - hatar dom!
Colin har varit gullig mot mig som vanligt, något jag verkligen kan leva med haha :) Så fort han inte ser mig ropar han efter mig och blir skitglad när jag kommer tillbaka, igår när jag skulle till Pernilla hade han stått i fönstret och sagt hejdå i 20minuter efter att jag hade åkt - söten!

Nu ska jag kolla det senaste avsnittet av True Blood som jag missade i söndags, det är verkligen en storfavorit här kan jag säga och min värdmamma säger varje dag att jag måste se det nya så nu är det dags :)
MUMS!

Ha det gött,

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar