LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

måndag 18 juli 2011

GETTING SETTLED

Ville bara uppdatera lite här så ni vet att jag lever! Jag kom fram till min värdfamilj i fredags så har alltså varit här i 4 dagar nu :)
Min värdfamilj är verkligen toppen och jag stormtrivs här i North Caldwell!

Tiden på skolan var inte alls rolig och gav ett ganska dåligt första intryck av USA.. Skolan var skitig och personalen var rätt så otrevliga mot oss allihop, men men, nu känns allt hur bra som helst så det är jag glad för!

Bjuder på några bilder från veckan som gått :D

Mitt rum, som delades med två tyska tjejer!

Huset vi bodde i!

Byggnaden där vi hade alla lektioner

Empire State Building

Pernilla, Natalie, jag och Rebecca vid Empire State Building

Frihetsgudinnan

Rockefeller Center

Rebecca - påväg till Times Square

Times Square


Times Square



Nu hörde jag att Logan vaknat efter sin nap, så ska gå och se om jag kan göra nåt
Senare bär det av mot mallet för att hitta födelsedagspresent till Rick och eventuellt lite övrig shopping ;)
Ha det bäst!

/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar