LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

lördag 23 juli 2011

FIRST WEEK - CHECK

Har precis lagt barnen för natten, första gången men det gick lätt och smidigt!
Mina värdföräldrar är ute och äter, firar att min värdpappa fyller på måndag, så jag fick jobba några timmar nu på kvällen :)

Idag har vi varit på ett stooooooooooooort köpcentrum med värdfamiljen, helt seriöst det sjukaste jag sett.. Det var 5 våningar med butiker och restauranger, en skridskobana, en bowlinghall, ETT PARISERHJUL (!!) och gud vet vad som mer fanns där, haha!
Vi åt i alla fall lunch där och efteråt spelade vi massa spel inne på arcaden som var i restaurangen, galet men jag har i alla fall haft en toppendag :)
Igår var jag ledig hela dagen vilket var skönt, på eftermiddagen åkte jag och Bea till Willowbrook Mall för lite bio och shopping - riktigt lyckat!
Jag köpte en jättesöt klänning, sviiinsnygga (och billiga) träningsskor, korta leggings, en födelsedagspresent till Rick och två underbara läppglans från Victoria Secret :)
Filmen vi såg var "Bad Teacher"-riktigt rolig faktiskt och absolut sevärd.






Nu blir det ett, eller några stycken, avsnitt av Sex and the City!
Ha det awesome,

/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar