LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

onsdag 13 juli 2011

LONGEST DAY YET

Idag har varit den jobbigaste dagen hittills på skolan, med lektioner från 8am till 7pm (måste lära mig det där med am och pm ordentligt!). Det har dock varit en ganska underhållande dag med mycket skratt under rasterna, känns skönt att ha träffat i alla fall några tjejer som jag kommer riktigt bra överens med :)
Nu på kvällen kom en polis och hade "säkerhetsgenomgång" med oss allihopa, han var skitrolig och det blev verkligen inte en utdragning uppläxning som resten av lektionerna. Han använde några av tjejerna som exempel och fångade allas uppmärksamhet, vilket var precis vad som behövdes tror jag!
Det känns sjukt att jag redan varit här så pass länge som 4dagar, imorgon är det ÄNTLIGEN dags för New York City touren som vi ha sett fram emot allihopa enda sen vi kom hit! Ska bli sjukt roligt att få se New York, speciellt tillsammans med andra som vill se samma saker som jag vill :)
Morgondagen kommer nog flyga förbi, eller jag hoppas i alla fall att förmiddagen gör det, för sen på fredag är det ju äntligen dags att träffa min efterlängtade värdfamilj! Det ska bli så himla kul och jag längtar tills bussresan från skolan är över och jag blir upphämtad av någon av mina värdföräldrar :D
Nu börjar tröttheten verkligen slå till, som vanligt vid den här tiden men det är ju inte så konstigt ändå, haha.
Dags att dra mig mot duschen och sen väntar sängen, måste ju vila upp mig inför... NEW YOOOOOOOOOOOORK!!

Ha en bra dag imorrn, för det ska jag verkligen ha :)
/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar