LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

fredag 29 juli 2011

EXITING WEEKEND

Har jobbat klart för den här veckan och nu väntar en helledig helg, ska bli skönt :)
Min värdfamilj åker till Jersey Shore över helgen så jag har huset för mig själv!
Imorrn kommer troligtvis Lisa och Pernilla hit för att umgås lite, vi kanske tar en sväng på Bloomfield Avenue och chillar lite! Sen på söndag ska jag in till Manhattan med Henriette, Lisa, Anna och ett gäng till, ska bli så jävla kul :D
Nu ska jag gosa ner mig i sängen en stund, är skittrött, sen ska jag bege mig till ett postoffice och skicka iväg några brev som jag äntligen skrivit klart. Jag hoppas dom blir uppskattade, haha! Ska kolla upp lite priser på frakt också, så jag vet vad det kostar att skicka hem saker under året, kan ju vara bra att veta ;)


Det blev ju några stycken till att börja med i alla fall!
 

Ha det bäst,

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar