LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

torsdag 21 juli 2011

THE FIRST DAY OF MANY

Idag var min första dag ensam med pojkarna, en dag med tallrikskastning och rejält mycket testande av mitt tålamod, men också en dag med massor glädje och skratt!
Det var inte alls mycket gnäll från någon av barnen och det känns väldigt skönt, det är verkligen en lättnad att både Colin och Logan redan tyr sig till mig :)
Killen som kan konsten att charma!

Playing choo-choos all day long!

Favoriten - Thomas the Tank



Fina killar det där <3

Killen med ögonen som kan trollbinda vem som helst!

Imorgon är jag ledig hela dagen så ska passa på att sova lite längre sen ska jag till mallet för lite shopping och se "Bad Teacher" på bio med Bea, en annan svenska aupair som bor här i närheten! Det ska bli skitkul att få utforska staden lite och ha nån att prata svenska med, haha

 
Nu har jag precis sett filmen "Beastly" (skitbra!) och det börjar bli sovdags för att orka med morgondagens äventyr!
Förövrigt vill jag rekommendera sidan shutterfly.com, där kan man förvara alla sina bilder-beställa utskrifter/göra album som ser ut som böcker/trycka bilder på muggar, tröjor, m.m-med jättebra kvalité. Min värdmamma tipsade mig om sidan och jag håller redan på att göra en fotobok om mitt år här i USA :)
JAG ÄLSKAR MITT LIV!

/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar