LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

onsdag 20 juli 2011

I LOVE SKYPE

Alltså Skype måste vara den bästa uppfinningen nånsin, har pratat med min BFF, min syster och min pappa idag och det känns så himla skönt att inte behöva tänka på att inte prata länge!
Imorgon kommer bli min första dag ensam med barnen, jag hoppas det kommer gå bra - och det gör det troligtvis också för dom är inte speciellt svåra nån av dom :) (peppar, peppar ta i trä)
Körde förövrigt bil helt själv för första gången sen jag kom hit igår, det gick skitbra och det kändes skönt med lite ensam tid + bra musik!
Jag har inte allt för mycket nytt att berätta, ikväll ska vi ta en tur till the grocery store och handla lite så jag kan laga lite svensk mat imorrn. Har dock inte bestämt mig riktigt än men väljer mellan korvstroganoff och köttbullar - vi får väl se vad det blir :)
Uppdaterar imorrn igen tror jag, om jag kommer ihåg.. Haha

Have a good one!
/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar