LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

söndag 24 juli 2011

ICE CREAM

Mötte upp fina Henriette i South Orange som ligger ungefär 20minuter från North Caldwell, vi åt glass på Cold Stone, förövrigt den godaste glassen nånsin, och pratade lite innan vi blev avbrutna av världens ösregn..
Jag träffade Henriette på aupairskolan, hon hängde med oss svenska tjejer och förstod väl inte allt vi sa men mycket ;) hon är nämligen från Danmark!


Supermysigt glasställe!
När jag kom hem skypade jag lite med min fina Hanna, blev dock avbrutna mitt i allt av en storgråtandes Colin och två panikslagna föräldrar.. Rick och Colin skulle fixa poolen men trampade på ett getingbo, båda blev stuckna flera gånger och jag tror Colin fick sammanlagt typ 8 stick. Helt hysterisk lilla hjärtat, tycker så synd om honom! Tur att det finns choklad och "Lots and lots of trains" som alltid hjälper i alla kriser.
Just nu har han inga symptom på allergi, så det är skönt, men har sagt att om dom behöver åka in till sjukhuset stannar jag med Logan utan problem. Då har dom i alla fall en sak mindre att tänka på liksom!
Nu kom Rick hem med kvällsmaten, uppdaterar imorrn igen

/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar