LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

tisdag 12 juli 2011

FIRST PICTURE

Idag började lektionerna här på skolan, sjukt långtråkiga men med bra sällskap går det allt att stå ut!
Rebecca och Pernilla kom hit inatt, sjukt roliga och vi har mycket gemensamt - typ samma sjuka humor.. Ni som känner mig förstår vad jag menar ;)

Det är lika varmt här idag också och man går verkligen runt och svettas HELA tiden, så jävla frässsssssssscht!
Lektionerna är bara fullproppade med information som vi redan vet, idag pratade vi om hur viktigt det är att tvätta händerna för att inte sprida sjukdomar...no shit sherlock?!
Men dagen har rullat på i alla fall och jag ser fram emot New York City touren på torsdag :)

Efter sista lektionen ropade läraren upp några namn på personer som skulle följa med ut i korridoren och prata med henne, blev görnervös och förstod inte varför hon ville prata med just oss. När vi kommer ut säger hon " I have something for you, your planeticket home " med helt gravallvarlig blick, jag kände att jag ville dö lite och många tankar hann flyga genom skallen på mig innan hon sa att hon bara skojade med oss och att vi skulle få varsinn överraskning! Jag och Henriette gick bort till "Basket Room" där vi skulle hämta ut våran överraskning, det var en låda med presenter från familjen, så himla kul!!
Jag fick en I<3NY tshirt, en keps, caramel popcorn, m&m's, biljett till NYC touren+Rockefeller Center+presentkort till middagen i New York, så jäkla snällt av dom, blev superglad :D

Nu kommer den, första bilden! Hahaha, fick inte med mig sladden till min digitalkamera så en lite halvdålig mobilbild får duga idag ;)
Den lilla söta presentkorgen jag fick av min fina värdfamilj!



Nu är det snart sovdags, är fortfarande jetlagd och är trött hela dagarna men det går väl över snart hoppas jag! Det gäller bara att hålla sig vaken så kommer det kännas som vanligt snart igen


Hoppas ni har det bra!
/ Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar