LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

måndag 11 juli 2011

GETTING BETTER

Nu har jag återhämtat mig betydligt mer sen gårdagens långa resa och det börjar kännas på riktigt att jag faktiskt är i USA! Tillvaron på skolan känns bättre och vi börjar lära känna varandra, vilket är skönt.
Har precis varit på introduktionsmöte och middag i kafeterian med alla andra som kommit hittills, det är några ankomster kvar och sammanlagt kommer vi bli 215 stycken här på skolan :)


Pratade lite med mamma, pappa och Amanda förut också, känns overkligt att vi ska vara ifrån varandra så pass länge som vi faktiskt ska när vi i vanliga fall träffas varje helg och pratar med varandra varje dag. Det känns i alla fall skönt att jag hunnit vänja mig med att vara ifrån dom i veckorna när jag har bott i Linköping - annars hade det här äventyret varit nästan omöjligt att påbörja..

Jag älskar min familj av hela mitt hjärta och det är dom som alltid format mitt liv! Min syster är min bästa vän, den person jag kan lita på vad det än gäller och som alltid kommer ha en värdefull del i mitt liv, mina föräldrar är världens bästa som pushar för det som är rätt och alltid har lett mig i rätt riktning i livet.
Utan mina föräldrar och min syster hade jag aldrig kunnat vara den person jag är idag, jag hade aldrig vågat ta steget till att åka hit och leva min dröm, jag hade gjort allt fler misstag och jag hade aldrig orkat med livets alla hinder om jag inte hade haft dom vid min sida!
Jag vet ju att ni läser det här, och ni vet ju redan om det men jag älskar er och ni är världens bästa <3

Inte väldens gladaste, men i alla fall världens bästa!
Nu ska jag kolla Harry Potter med dom andra tjejerna, ha det bra i värmen :)
/Evelina

1 kommentar:

  1. Vi älskar dej oxå, det vet du hjärtat ;-)

    SvaraRadera