LOOK THIS WORLD IN THE EYE, LIVE THIS LIFE UNTIL YOU DIE

måndag 11 juli 2011

FINALLY HERE

Nu är jag äntligen i USAAAAA, känns helt sjukt och jag har nog inte riktigt förstått att jag är här än!
Vi landade igår och kom fram till aupairskolan inatt nån gång så var vaken i typ 27timmar, galet men sånt får man ta :)
Skolan är ganska rutten och jag längtar tills det är dags att åka härifrån, vill träffa min fina värfamilj nu!!
Det är jättevarmt, typ 35grader men det gillas starkt, och jag har roligt med dom andra tjejerna som jag reste ihop med igår :)

Att säga hejdå till min familj och Hanna igår var bland det jobbigaste jag varit med om.. trots att jag vet att vi snart ses igen kändes det som att säga hejdå föralltid, jag älskar min underbara familj och den är verkligen världens bästa <3

Vill inte att det här ska bli nåt deppinlägg för nu är jag här, living the dream!

/Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar